Науковці за одну ніч зафіксували 19 нових астероїдів. Деякі з них влучать у Землю

Астрономи обсерваторії Pan-STARRS відкрили за допомогою телескопа PS1, розташованого на гавайському острові Мауї, рекордну кількість астероїдів всього за одну ніч.

Телескоп зафіксував в ніч на 29 січня 19 астероїдів, які зближуються із Землею, повідомляє РИА "Новости" з посиланням на прес-службу Інституту астрономії Гавайського університету.

Причому два з них мають орбіти, надзвичайно близькі до Землі. Науковці зазначають, що вони не представляють безпосередньої загрози, але разом з тим не виключають їх зіткнення із Землею протягом найближчого сторіччя.

Варто зазначити також, що в ніч на 29 січня телескоп встановив 30 потенційних кандидатів - можливих астероїдів.

Наступного дня за обробку даних взялися співробітники Pan-STARRS на чолі з Ларрі Денно. Отримана інформація була також відправлена до Центру малих планет Міжнародного астрономічного союзу, щоб інші астрономи могли підтвердити або спростувати цю інформацію.

Через сильні снігові бурани на північноамериканському континенті виникли проблеми із спостереженнями. Проте протягом двох днів 19 кандидатів з 30 було підтверджено.

Науковці можуть знаходити астероїди і планети завдяки тому, що останні зміщуються серед "нерухомих" зірок. Щоб підтвердити відкриття, астрономи повинні провести серію спостережень протягом 12-72 годин і визначити орбіту об'єкту, інакше "кандидат" може бути втрачений.

Обсерваторія Pan-STARRS (Panoramic Survey Telescope & Rapid Response System - "панорамний оглядовий телескоп і система швидкого реагування") - оглядова обсерваторія, головним завданням якої є пошук і вивчення комет і астероїдів, які можуть нести потенційну загрозу Землі.

Раніше повідомлялося, що працівники Гарвард-Смітсонівського центру астрофізики за допомогою телескопа PS1, що стежить за навколоземним простором, виявили потенційно небезпечний об'єкт — астероїд 2010 ST3, який у середині жовтня підійде до Землі на 6,4 мільйона кілометрів.

Зазначимо, у червні 2010 року найбільша планета Сонячної Системи - Юпітер зіткнувся з астероїдом, який, за попередніми даними, розмірами лише трохи менший від Землі, але більший від Місяця.

Землі тоді дуже пощастило: якби астероїд потрапив в нашу планету, трагедія була б планетарних масштабів, рахунок людських жертв відкрився б на багато сотень мільйонів.

28.02.2011 638 0

1918 1

Карлос Кастанеда свого часу зауважив важливість того соціального імпульсу, що йде від дрібних (а хтось скаже – “побутових”) тиранів.

Тіна Кароль радує фанатів відвертими знімками, залишивши в минулому образ скромниці.