Фізики здійснили телепортацію частинок на 6 і 7 км

/data/blog/116409/0cfe9cde5b1e3ada2e6008a2f745530f.png?1474358011

Дві групи вчених з Китаю і Канади заявили про успішне телепортацію частинок на 6 і 7 кілометрів, використовуючи звичайні «міські» канали оптоволоконного зв'язку.

Про це говориться в статтях, опублікованих в журналі Nature Photonics, пише «Популярна механіка».

Квантова телепортація була вперше описана на теоретичному рівні в 1993 році групою фізиків під керівництвом Чарльза Бенетта.

Квантова телепортація надзвичайно цікава фізикам і інженерам з тієї причини, що її можна використовувати для передачі даних в квантових комп'ютерах і для шифрування даних.

Фізики з університету Хефей (Китай) і університету Калгарі (Канада) одночасно заявили про те, що їм вдалося зробити подібну телепортацію не в лабораторії, а використовуючи звичайний оптоволоконний кабель, за допомогою незвичайної методики «транспортування».

У класичній процедурі квантової телепортації беруть участь дві сторони, відправник — «Аліса» і отримувач — «Боб».

Якщо «Аліса» хоче телепортувати якусь іншу частку «Бобу», то вона одночасно заміряє стан, в якому знаходилися обидві її частки, і передає результати виміру по звичайній лінії зв'язку «Бобу».

Під час цього вимірювання, зв'язок між заплутаними частинками руйнується, і частка «Боба» переходить в той стан, в яких перебувала частка «Аліси» під час телепортації.

Вчені з Китаю та Канади додали в цю схему ще третього «гравця» — проміжна ланка «Чарлі».

Додавання «Чарлі», як пишуть Цзян-Вей Пань з університету Хефей і Вольфганг Тіттель з університету Калгарі, дозволило перенести всі найскладніші та дорогі компоненти, що виробляють все квантові вимірювання і вимагають охолодження до майже абсолютного нуля, всередину цього «посередника».

Це помітно спростило роботу «телепортатора» і зменшило вартість «Аліси» та «Боба».

В такий спосіб Китайські вчені телепортували кубіти, а їх канадські колеги — заплутані пари фотонів.

Так, фізики з Хефей планують використовувати своє «ноу-хау» для створення квантових комп'ютерів, а їх конкуренти з Калгарі — для розробки нових систем квантового шифрування.

Поки ні та, ні інша технологія не придатні для практичного використання — «телепортатор» китайських вчених передає не більше двох кубітів в годину, а розробка їх колег з Канади передає близько 17 пов'язаних фотонів в хвилину, але при цьому має сильні обмеження для використання на практиці.

Як сподіваються фізики, в найближчі роки ситуація покращиться завдяки створенню більш чистих і надійних однофотонних випромінювачів і приймачів фотонів.

Вони дозволять обмінюватися частинками на більш прийнятних швидкостях. Коли ці проблеми будуть вирішені, на Землі може з'явитися перший квантовий інтернет.

hromadske.ua

21.09.2016 666 0

15.04.2019

Розповіли, як змінилось їхнє життя та життя країни за останні п'ять років, виховання дітей та вибори.

1949 2
12.04.2019
Любомир Кузьмяк

Інтерв'ю Любомира Кузьмяка із Петром Русаком, знаменитим бомбардиром франківського Прикарпаття, якого запрошували у київське Динамо 90-х.

08.04.2019
Володимир Павлів

Характерною ознакою українських виборів західні спостерігачі вже давно визнали їхню непередбачуваність: “Ніколи наперед невідомо, хто переможе”.

05.04.2019

Найбагатшому депутату з “Об’єднання “Самопоміч” банк пробачив 12 мільйонів гривень кредиту.

27.03.2019
"Антикорупційна платформа"

Експерти "Антикорупційної платформи" неодноразово розповідали, як в останні дні року розпорядники коштів активно витрачають залишкові кошти на рахунках без проведення тендерів.

23.03.2019

Працює фірма «ШБУ-77», яку пов’язують з російським олігархом Олегом Дерипаскою.

Політика розкриває себе повноцінно в дихотомії — свій чи чужий: свій зі своїм метаболізмом; чужий — з іншородним.

Поки перейдемо до політики, зачепимо іншу тему. Прийшла весна.

Поліцаї нарешті почали щось шукати… Гадаєте: знайдуть?

Відчуття наближення певного зриву цивілізаційного відбулось доволі непомітно.

15.04.2019

Нещодавно над зруйнованим 4-м енергоблоком ЧАЕС було виявлено таємничий літаючий об'єкт.

12.04.2019

Вперше в історії астрономам вдалося отримати чітке зображення чорної діри.

05.04.2019

У США користувачі соцмереж виклали кадри з відеореєстраторів, де видно, як величезна блакитна куля, пролітаючи, згорає в атмосфері.

02.04.2019

Для цього потрібно помолитися в певний час і бути щирим у своїх проханнях.

18.03.2019

У Біблії немає вичерпного пояснення природи людської душі. Але вивчивши, як використовується у Святому Письмі слово «душа», ми можемо зробити певні висновки.

05.04.2019

Якось садівник звернувся до письменника...

23.04.2019

В Івано-Франківську під вантажним автомобілем провалилася бруківка. Інцидент трапився на вулиці Мельничука.

22.04.2019

Франківець Назарій Фригович у неділю, 21 квітня викликав швидку для свого батька, якому стало погано на автостанції в Пасічній.

1955
22.04.2019

Перші весняні або самі ранні гриби, які збирають цінителі тихого полювання, з’являються на Прикарпатті ще в березні.

21.04.2019

В Івано-Франківську триває процес обрання майбутнього Президента України.